Katalog produktów
+48794708333
Nasza lokalizacja:
- Polska, 65-175, Zielona Góra, ul. Stanisława Staszica 9ab/u-9
Telefony:
Godziny pracy
  • Pn–Sb 8:00–20:00
E-mail
Jesteśmy w sieciach społecznościowych
Przejdź do kontaktów
0 0
Katalog
Strona główna
Lista życzeń
0
Porównaj
0
Kontakty

Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Szybki zwrot produktów kuchennych

Jeśli zakupione produkty kuchenne Ci się nie podobają lub chcesz je zwrócić, masz na to 28 dni od daty otrzymania zamówienia. Dbamy o wygodę naszych klientów, dlatego udostępniamy łatwe i szybkie opcje zwrotu.

Jak przygotować zwrot?

  1. Przygotuj paczkę – zapakuj produkty w oryginalne opakowanie, w stanie nieużywanym i zabezpiecz je tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
  2. Wypełnij formularz zwrotu – skontaktuj się z nami e-mail
  3. Wyślij paczkę – możesz nadać paczkę osobiście w paczkomacie InPost lub przekazać kurierowi przy odbiorze, jeśli umawiamy odbiór.
Adres do zwrotów:

Multicook
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Stanisława Staszica 9ab/u-9
65-001 Zielona Góra
Polska

Zwroty zamrożonych produktów

Zgodnie z wymogami sanitarnymi, zamrożonych produktów nie można zwracać, ponieważ nie ma możliwości ponownego wprowadzenia ich do sprzedaży. Prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem produktów przed zakupem.


Zwroty produktów kuchennych – warunki

  • Produkty kuchenne można zwrócić w ciągu 28 dni od daty otrzymania, pod warunkiem, że nie były używane i zachowały oryginalne opakowanie.
  • Zwrot powinien być dokonany w stanie niezmienionym, z kompletną zawartością.
  • Koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot nastąpił z naszej winy (np. uszkodzony lub niewłaściwy produkt).

Procedura zwrotu standardowego

1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem: info@multicook.zgora.pl

2. Po zgłoszeniu zwrotu otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków oraz adres do odesłania paczki (jeśli inny niż podany powyżej).

3. Wyślij paczkę na wskazany adres lub skorzystaj z opcji odbioru przez kuriera, którą możemy dla Ciebie zorganizować.

4. Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconych produktów zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu do 5 dni roboczych (maksymalnie do 14 dni od otrzymania paczki).


Reklamacje

W przypadku uszkodzeń lub niezgodności zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Należy sporządzić protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamację przez InPost, jeśli przesyłka jest uszkodzona.

Reklamacje rozpatrujemy priorytetowo, starając się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.


Kontakt do Działu Obsługi Klienta

Telefon: +48 794 708 333

E-mail: info@multicook.zgora.pl

Zapraszamy do kontaktu w razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji. Jesteśmy tu, aby pomóc!

📦 Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Ile mam czasu na zwrot zakupionych produktów?

Masz aż 28 dni kalendarzowych na zwrot towaru od momentu odebrania przesyłki.

📮 Jak mogę nadać zwrot?

Przez InPost Paczkomat lub kurierem po zgłoszeniu na maila: info@multicook.zgora.pl.

🏠 Na jaki adres odesłać zwrot?

Multicook — Zwroty, ul. Staszica 9AB, 65-175 Zielona Góra

🚫 Czy mogę zwrócić produkty mrożone lub otwarte?

Nie — zwrot mrożonych i otwartych produktów nie jest możliwy.

💸 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zwrotu, maksymalnie 14 dni od zgłoszenia.

⚠️ Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Klient, chyba że zwrot wynika z naszej pomyłki lub uszkodzenia towaru.

🧾 Czy muszę mieć dowód zakupu przy zwrocie?

Tak — do zwrotu wymagamy numeru zamówienia lub dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

✉️ Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Tak, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej pod info@multicook.zgora.pl.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak — jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu napisz do nas na info@multicook.zgora.pl.