Zwroty i Reklamacje

Szybki zwrot produktów kuchennych
Jeśli zakupione produkty kuchenne Ci się nie podobają lub chcesz je zwrócić, masz na to 28 dni od daty otrzymania zamówienia. Dbamy o wygodę naszych klientów, dlatego udostępniamy łatwe i szybkie opcje zwrotu.
Jak przygotować zwrot?
- Przygotuj paczkę – zapakuj produkty w oryginalne opakowanie, w stanie nieużywanym i zabezpiecz je tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
- Wypełnij formularz zwrotu – skontaktuj się z nami e-mail
- Wyślij paczkę – możesz nadać paczkę osobiście w paczkomacie InPost lub przekazać kurierowi przy odbiorze, jeśli umawiamy odbiór.
Multicook
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Stanisława Staszica 9ab/u-9
65-001 Zielona Góra
Polska
Zwroty zamrożonych produktów
Zgodnie z wymogami sanitarnymi, zamrożonych produktów nie można zwracać, ponieważ nie ma możliwości ponownego wprowadzenia ich do sprzedaży. Prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem produktów przed zakupem.
Zwroty produktów kuchennych – warunki
- Produkty kuchenne można zwrócić w ciągu 28 dni od daty otrzymania, pod warunkiem, że nie były używane i zachowały oryginalne opakowanie.
- Zwrot powinien być dokonany w stanie niezmienionym, z kompletną zawartością.
- Koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot nastąpił z naszej winy (np. uszkodzony lub niewłaściwy produkt).
Procedura zwrotu standardowego
1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem: info@multicook.zgora.pl
2. Po zgłoszeniu zwrotu otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków oraz adres do odesłania paczki (jeśli inny niż podany powyżej).
3. Wyślij paczkę na wskazany adres lub skorzystaj z opcji odbioru przez kuriera, którą możemy dla Ciebie zorganizować.
4. Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconych produktów zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu do 5 dni roboczych (maksymalnie do 14 dni od otrzymania paczki).
Reklamacje
W przypadku uszkodzeń lub niezgodności zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Należy sporządzić protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamację przez InPost, jeśli przesyłka jest uszkodzona.
Reklamacje rozpatrujemy priorytetowo, starając się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Kontakt do Działu Obsługi Klienta
Telefon: +48 794 708 333
E-mail: info@multicook.zgora.pl
Zapraszamy do kontaktu w razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji. Jesteśmy tu, aby pomóc!
📦 Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
⏳ Ile mam czasu na zwrot zakupionych produktów?
Masz aż 28 dni kalendarzowych na zwrot towaru od momentu odebrania przesyłki.
📮 Jak mogę nadać zwrot?
Przez InPost Paczkomat lub kurierem po zgłoszeniu na maila: info@multicook.zgora.pl.
🏠 Na jaki adres odesłać zwrot?
Multicook — Zwroty, ul. Staszica 9AB, 65-175 Zielona Góra
🚫 Czy mogę zwrócić produkty mrożone lub otwarte?
Nie — zwrot mrożonych i otwartych produktów nie jest możliwy.
💸 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
W ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zwrotu, maksymalnie 14 dni od zgłoszenia.
⚠️ Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?
Klient, chyba że zwrot wynika z naszej pomyłki lub uszkodzenia towaru.
🧾 Czy muszę mieć dowód zakupu przy zwrocie?
Tak — do zwrotu wymagamy numeru zamówienia lub dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
✉️ Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej pod info@multicook.zgora.pl.
❌ Czy mogę anulować zamówienie?
Tak — jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu napisz do nas na info@multicook.zgora.pl.